Den, den eller den...

Har tagit med mig några skärmar hem.
Provar o provar...


Min favorit! Totte gillar inte rosetten...
Lyser dock för dåligt!


Hm... lyser bra. Men ger ett lite lila ljus när den är tänd och det gillar jag inte!
Dessutom är det samma form som på den vi har i fönstret i matrummet (vit) som man ser när man står i hallen.


JAAA!!!
Vitt ska det va! Så klart ha, ha, ha...
(Tänk Er att tavlan hänger uppe)

Har haft en supermysig kväll med grabbarna.
Elias fick välja mat och det blev lövbit med bea o pommes... 
Nu ska jag ta en dusch för jag har varit dutti o sprungit i kväll, YEES!

Ha en underbar onsdagskväll!



Kommentarer
Postat av: susansnusan

Den första med rosetten...Superfin!!!Sätt i en starkare lampa eller en med gult sken!?



Kram

2011-05-18 @ 21:14:51
Postat av: Totte

:-) Vitt ska det va! Puss.

2011-05-18 @ 21:50:54
Postat av: Peppe

Tack, Snusan!

Men Totte gillade inte rosetten...

Måste ju lyssna på honom ibland ;-)

Hade 25w i och det blev inte mycket ljus :-(

Kram

2011-05-18 @ 22:08:16
URL: http://jalkling.blogg.se/
Postat av: jane.

Hej, vill bara säga tack för presentkortet jag fick verkligen översnällt, kommer verkligen sakna er! Har haft det jätte roligt när jag varit där, och har lärt mig massor! :)

2011-05-19 @ 21:03:21
URL: http://aejn.blogg.se/
Postat av: Peppe

Tack själv Jane!

Önskar dig lycka till i framtiden.

Hoppas att du hittar något fint till dig själv för kortet ;-)

Kram

2011-05-20 @ 10:54:03
URL: http://jalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0