Fotbollsmatchen i går blev ju ingen höjdar...

Fotbollsmatchen i går blev ju ingen höjdare! Tre snopna grabbar kom hem och kände sig väldigt lurade. Tänk att det finns de som betalar pengar för att gå in och förstöra för alla andra :-( Suck!! Efter jobbet idag så begav jag och en kollega oss iväg på modevisning, trodde vi! Pga väldig blåst så hade det stora tältet som vi skulle vistas i beslutat sig för att inte stå kvar... När det sedan även blev stömavbrott i butiken så beslutade ägarinnan sig för att "blåsa" av hela tillställningen. Meeen... jag kunde ju handla ändå ;-) En sommarklänning och lite annat. Försökte ta en bild på den men är ju inte direkt någon modell så jag beslutade mig för att behålla den för mig själv. (va inte snyggt med klänning och nerhasade knästrumpor) Det blev en supertrevlig kväll med en extra lååång hemfärd på slingriga skogsvägar. I morgon är det jobb igen. Nu måste jag sova! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0