Morsdag...

I dag har jag jobbat mitt sista arbetspass på FEM veckor!!!
Jag har nu SEMESTER i FEM veckor!!!
Fattar NI!!! FEM veckor!
Oj, vad jag ska softa...

Idag var det dessutom morsdag.
Jag fick mitt kaffe på sängen precis som ALLA andra dagar om året... (bortskämd!)
Men sen hade mannen o yngsta sonen bråttom till grabbens två fotbollsmatcher.

Meeen... när jag sen kom hem från jobbet stod maten på bordet och jag fick PAKET.
JAG ÄLSKAR PAKETER (har jag sagt förut, både att få o ge)!!



En rosa uppblåsbar strandkudde med tvättbart frotté fodral.
Så perfekt! Nu kan jag läsa mina böcker vid poolen och på stranden i sommar utan att få ont i nacken.
Tack ÄLSKADE pojkar ni är BÄST!!

Efter middagen for jag ut till min egen mor.
Av mig o min bror fick hon en ny matta till badrummet.
Tror att hon blev glad och inte överkörd...
Stackars mamma vi rusar in och ändrar om.
ÄLSKAR dig!

I fredags fick jag hem 6 nya böcker så jag har att göra på min semester ;-)
Tänkte prova tre för mig nya författare denna gången Carin Gerhardsen, Håkan Östlund och Kristina Ohlsson.
Köpte även Mari Ljungstedts sista bok "Det fjärde offret"
Åhhh... vad jag längtar tills jag har läst ut den boken jag läser nu och kan kasta mig över denna!

Men nu ska jag avsluta min (mors) dag med att lägga mig i ryggläge och försöka förstå att jag inte ska till jobbet på många veckor...

Ha det gott!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha nu en helt underbar semester, fy fasen vad härligt!! Och är du sugen på en promenad så hänger jag gärna på, nu när vi bor i samma by och allt igen ;) massa kramar

2011-06-01 @ 21:22:32
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0