Nu är det jul igen...

Det blev en lååång dag!
Har precis kommit hem från jobbet efter 14,5 timmars arbete!
I morgon går vårt julutskick ut till hushållen och allt där i skulle fram.
Jag och bästa Bitte stannade kvar efter jobbet och fixade det sista som inte hunnits med under dagarna innan.
Måste också säga TACK till Kalle som gjort så fint på presentavdelningen bland Cult Designs jul!! Var mitt uppe i gardinupphägning när han gick hem så jag hann inte med - TACK det blev superfint! Du kommer lätt att få fixa mer där ;-)

Tyvärr fick hundkursen ställas in men vi är på hugget nästa onsdag!
Har inte en aning om hur vädret var ikväll, men jag hoppas för alla hundar och ledares skull att det var uppehåll!

Nu ska jag släpa min trötta kropp in till sängen för att sova!

Natti, natti gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0