(Sön)dagen efter...



En helt kanon, underbar, superrolig och lyckad dag / kväll / natt blev det igår!!
ALLT blev superbra!
Underbara gäster, god mat och rätt lappar i alla kuverten.
Gick inte att stoppa kl 01.00 som var tanken.
Kl blev 02.30 innan vi kände oss tvingade att stänga av musiken och skicka hem folket. Detta pga att lokalen ligger mitt i ett villaområde.
Tror att alla var nöjda!

Jag o mannen hade förrätt här hemma.
Vi bjöd på fisksoppa med varmt bröd.
Varmrätt blev vi bjudna på klyftpotatis o fläskfilé med grönpepparsås, mums!
Till sist avslutades det med en vit chokladmousse med bär/fruktsallad.
MÄTT? JAPP!!!

Idag har vi städat lokalen.
Varit ute hos pappa o lämnat hans obligatoriska bok på farsdag och kramats.
Sedan var vi hos lillebror o hämtade hem grabbarna som varit där och myst med honom o Anna.
Helnöjda pojkar som verkligen trivs hos morbror.
Nu har vi kommit hem från sporthallen där Elle spelat handbollsmatch. (de vann!)

Många fler knop kommer det nog inte göras idag.
Mannen har somnat i soffan o själv är jag inte långt ifrån att däcka jag heller.

Ha en fortsatt underbar FARSDAG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0