Tack!! För att Du är Du...

TRETTON år har gått sedan vi träffades första gången!!
Känns som om jag känt DIG hela livet.
Så mycket roligt vi haft ihop men också jobbiga och tragiska.

Önskar att NI bott närmre så att jag kunde få träffa DIG/ER oftare!
Bara ÄLSKAR att få sitta o tjattra i timmar om ALLT med DIG!
Med DIG behöver jag aldrig tänka på vad jag säger... DU VET ALLT!!!

Jag har haft en helt underbar dag i dag tillsammans med DIG! (som alltid)
Redan när vi skildes vid tågen längta jag till nästa TRÄFF!

Man kan nog säga att DU är systern jag aldrig fick/haft ;-)

TACK för att DU är DU...


Kommentarer
Postat av: Lotta

<3 <3 <3

Systra min, du är bäst

2011-11-27 @ 12:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0