Måndag 5 sept...

I dag har jag gjort något som jag aldrig gjort förut.
Ansiktsbehandlig!



Åhh... så skönt!
Känner mig så len och fräsch i ansiktet.
Söta Nilla tog sig an mig fast än hon inte sovit i natt (pga sjukt barn).
Det var verkligen helt underbart och något som jag verkligen vill göra om!

Efter behandlingen tog jag och Bitte en runda i Malmö stad.
Jag köpte ett bälte och en kjol (Gudrun Sjödén), man kan säga att det var MIN dag!
Bitte fick INGENTING...
Vi kunde inte stanna så länge då vi hade både barn o hundar att åka hem till.
Tack Bitte för en mysig dag tillsammans!!

Kvällsmaten fixades snabbt till i min lilla vita maskin - Potatisplätta och till det bacon och lingon.
Oj, vad killarna åt!

Nu är det dax att krypa ner i bingen!
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Bitte

Vet du vad raring, nästa gång är bara Bittes dag!!!!!!! Petran ska bära mina påsar och bara se glad ut!!! Syns om en stund - idag ska butiken "färgas"!!! ha ha...puss!

2011-09-06 @ 08:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0