Oj, vad helgen gick snabbt...

I fredags var jag med den store sonen i Kristianstad och fick hans praktikpapper påskrivna.
På kvällen myste vi med lasagne, bonusbarn och tv.

Jag gick upp tidigt på lördagen för att ta tåget kl 8 till Karlskrona och Dosan!
En heldag hon o jag med fika, shopping och avslut med trerätters och en delad flaska rött.
Tack ÄLSKADE DU för att DU är DU!!

Jag köpte två par byxor, en stickad tröja, två linnen m.m.
Och en svart Octopus, så nu ska det bli ordning o reda även i duschen!



Är så trött på alla flaskor som står på golvet.

I söndags var vi bjudna hem till min mormor o morfar på middag.
Så gott och mysigt!
De bjöd på varm smörgåstårta och till efterrätt äppelkaka med kokos och vaniljvisp! MUMS!!

Joel var på konfiramtionsläger lördag - söndag på Ivö.
Det hade varit superkul förstod jag på grabbarna som var väldigt fnittriga o trötta när de kom hem. Hade nog inte blivit många timmars sömn den natten.

I dag på förmiddagen var jag och mina två kvinnliga kollegor i Bromölla för utbildning i krishantering / moral.
Mycket intressant och nyttigt!
Alltid lika kul att hälsa på i vår "moderbutik" och mina "fd" arbetskollegor!
Vi jobbar ju fortfarande ihop men inte så nära som förr!

På tal om kollegor så hade vi FINBESÖK i butiken förra veckan av en fd kollega!
Blev så otroligt glad när "vår" Mattias helt plötsligt bara stod där!
Goa flickvännen hade han med sig också.
(och bakelser, de du pappa Bosse!) som jag sa - Honom har NI uppfostrat väl! ;-)

Den här veckan fortsätter i högt tempo med full kalender.
Hörs snart igen!

 




 


Kommentarer
Postat av: dona blogg / Pernilla

Din blogg är ju hur fin som helst : ))

Jättekul att kika in!



Trevlig helg!

/Pernilla

2011-09-23 @ 16:25:21
URL: http://www.dona.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0