Söndag 4 sept...

Phuu... tillbaka till verkligheten igen!
Tre underbara dagar ihop med tre underbara kollegor i Stockholm!
Onsdagen tillbringades inne i stan.
Vi besökte Bruka Design, Iittala och Alessi.

Innan vi sedan åkte ut till hotellet så åt vi på Magnus Ladulås inne i Gamla stan.
Där finns världens godaste Cremé Brulée!!!
Efter vårt beröm till kocken så kom han ut och skrev ner receptet till oss!
Så nu ska det testas att göra Låsets Cremé Brulée!!

På torsdagen var det Älvsjö och Formex för hela slanten!
Så KUL och inspirerande!
Vintage, rost, mycket färg, slitet, industriell inredning var det på mässan i höst.











Självklart fanns det vita, romantiska och lantliga kvar.

Två nya leverantörer togs upp.
Ska bli otroligt kul att prova på. Båda med mycket färg (inte likt mig).

Fredagen var det också Formex hela dagen fram till 17-tiden då vi satte oss på tåget och begav oss hemåt.
Tack snälla, söta Tina, Magda och Bitte för en helt underbar mässa (precis som vanligt)!!!
Saknade ER redan när vi vinkat av varandra!

I går var det segt! Trött efter för lite sömn, massor med intryck och allt sorl.
Men vid 16-tiden gav jag mig iväg igen.
Då var det dax för personalfest.
Vi var ute och paddlade i det soliga vädret och efteråt grillade vi nere vid sjön.
Så mysigt ordnat!!
TACK! Till dem som anordnade detta så bra!!!

Dagen idag har gått i segare än segast tempo.
Tittade på Elias när han o hans lag spelade match (fotboll), handlade, lagat mat (POTATISMOS!) mums!!
Och nu håller jag på att baka bullar... lovade grabbarna att det skulle finnas bullar när de kom hem från skolan i morgon.
När de är klart blir det bingen!
För i morgon ska jag göra något som jag aldrig har gjort förut!
Men mer om det i morgon.

Ha en fortsatt underbar söndag!




Kommentarer
Postat av: Bitte

Bitte säger - TACK söta Petran, Tina och Magda(sistnämnda myntat ett nytt "ordspråk" för mig..ha ha..tosa!!!)för ett par helt otroliga dagar i FÄRG och form och sanslöst trevligt sällskap!!!!!

2011-09-06 @ 08:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0