Studiedag...

I dag har pojkarna studiedag och jag har tagit ledigt för att åka iväg och förse dem med diverse varma kläder.
Den yngste anser att han inte behöver några varmare kläder medan den äldre fortfarande sover i husvagnen med sitt "husvagnsgäng".
Hmm... ja, ja... ganska skönt med lite egentid på morgonen för min del!
Jag har lite annat att pula med under tiden som jag väntar.
För just nu händer det väldigt mycket, kalendern är FULL!

I lördags var vi i Växjö på barndop.
Det var lilla Elin som döptes (Majas lillasyster).



Dopet hölls i Växjö domkyrka och sedan samlades vi alla hemma i fam L´s hem för tårta o presentöppning.
Tack för ett mysigt dop!

Nu ska jag gå o se om det är någon som vill följa med på en shoppingrunda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0