Tisdagen 27 sept...

Vaknade i morse till ett underbart väder! Tog hunden och gick en runda på 4,5 km. Efter det satte jag mig på cykeln och avverkade 14 km på den (aj, aj i rumpan). Men vill man va fin får man lida pin... Jag ska nämligen gå modell! Whiii... vad spännande det ska bli! Vi har en liten butik här ute på landet som jag skrivit om TIDIGARE som har myskvällar, "Damernas" där det visas nyheter från Cream och NoaNoa. I eftermiddag har jag spenderat 3,5 timmar ute i den butiken och provat ut vad jag ska ha på mig. Supernöjd blev jag med kläderna! Vi är några "Damer" som ska åka ut och njuta av kvällen! Det ser VI fram mot! Det var ju inte bara för modellandets skull som jag motionerade idag utan för att jag lämnade ut en massa inbjudningar till en fest som jag är med och arrangerar. Också något som jag ser fram mot supermycket! Vi är tre tjejer som pratat om detta sedan snart ett år tillbaka och NU äntligen blir det av. Det är en cykelfest där man cyklar runt till människor i byn och blir bjuden på mat. Självklart får du själv också bjuda på någon av rätterna (trerätters). Hoppas att det ska bli lyckat! I morgon är det dax för arbete igen! Jobbar två dagar sen är det dax för något annat. Men det tar vi en annan dag! Nu är jag trött och ska lägga mig o läsa min bok. Ha en fortsatt underbar kväll!!

Kommentarer
Postat av: Moster Mjölgumpa

Min arbetskamrat var på en sådan cykelrunda här i byn för några veckor sedan. Supertrevligt tyckte han...

2011-09-29 @ 21:09:33
URL: http://mjolgumpa.blogspot.com
Postat av: Peppe

Ja, och det är från dem vi fått schemat till vår fest!

Ska blir superkul, hoppas bara att det blir många som anmäler sig.

2011-09-29 @ 21:18:05
URL: http://jalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0