Juldagen...

Idag har det varit en slödag!
Sov länge, sedan tvingade Totte in mig till Elgiganten!!
Rea start idag o DET är INTE min favoritsyssla att gå på REA!!
Men eftersom Totte köpt en Appeltv till familjen i julklapp och sedan inte fick igång ljudet pga att vi inte hade en "switch"...
Nja, detta trodde Totte ialla fall!
Innan jag stigit upp så hade han varit inne och köpt en sådan, MEEEN... Då visade det sig att vår hemmabiosystem var för gammalt.
Suck!! Så som den ädla, perfekta hustru som man är så ställde man självklart upp och åkte med in till denna hysteriska affär för att kolla ljudanläggning.
Det blev inte något enkelt som vi sa på vägen in och inte heller bara det utan...
Även en...

 

 
OMG, va glad jag är!
Nu har jag min egen dator!!
Har velat hit o dit länge men ändå hela tiden velat ha en dator INTE en IPad då det känns som en större IPhone som det inte går att ringa med.
Så nu har jag suttit här i fåtöljen i flera timmar för att lära mig hur en Mac funkar.
Inte det lättaste då man alltid har haft PC men skam den som ger sig. Tur att Googles finns ;-)
Så detta blir mitt första inlägg med min första Mac.
 
I morgon blir det arbete några timmar och sedan fortsatt mys med familjen.
Ha en fortsatt mysig Juldag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0