Alla Hjärtans Dag...

Blev i morse väckt av mina pojkar med kaffe och ett egengjort kort.
Älskade pojkar!!!
Elias hade jobbat så länge med kortet att han inte hunnit göra fler.



Texten var så fin, snyft...

" Mamma, I Love You!
När man är med dig
Är det alltid lugn o ro!
Alla får tycka vad de vill
Men jag älskar dig lite till.
I Love You!!!
!"

Älskade unge!
Vet precis hur man charmar en!

Jag tog sedan en runda på stan.
Köpte lite gott till fika o efterrätt.
Bjöd i kväll familjen på lasagne med hjärtbakelse till efterrätt.

En trött skara (utom Joel) har redan nu krypt ner under täckena. Håller tummarna för att det inte är sjuka på G!
Både jag o mannen kände oss kymiga ikväll.

Önskar Er Alla en fortsatt underbar Alla Hjärtans Dag!!!

Kram

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/272841/images/2012/pic_189457491.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0