2, 39.. 1, 75.. 4, 129...

Igår var jag ledig. Jag började dagen med ett skönt och välbehövligt besök hos kära Fia på salong 1A Aveny.
Så nu är utväxten borta för stunden.

På vägen hem blev det Ica, köttboden och Vilda blomster.
Gissa vilket som va roligast... ;-)
Vårt hem var i ett akut behov av växter! (Som inte är gula och hänger över krukan.)
Fick några "enkla" växter med mig hem som skulle vara väldigt lättskötta... hmm... återkommer ang detta om ett par veckor.

Väl hemma igen blev det TRAPPMÅLNING!!
Jag älskar verkligen att måla.
Vilken förändring det blir, så ljust.
Jag har fem "toppar" på steg kvar och hoppas på att orka dem i morgon.
I kväll tog jag ledigt.
Vi har haft inventering på jobbet idag så i kväll ska jag bara koppla av med min bok.

Ha en fortsatt underbar onsdagskväll!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0