På G igen...

Hej vänner!
Nu är jag tillbaka för ett snabbt inlägg.
Idag har jag varit ledig och då tog jag ÄNTLIGEN tag i mitt trädgårdsland!!
Det var en av sakerna på min önskelista till jul/födelsedag och nu är det på gång ;-)
Jag har börjat med att plantera gränsen mellan gräsmattan och den kommande singeln.
Pallkragarna är utsatta där jag vill ha dem och jag har även flyttat in en Pion som stått mitt i gräsmattan tidigare.
Finns massor kvar att göra men det är ett avkopplande jobb som jag verkligen njuter av.
Hoppas och tror att det kommer bli bra!
Vi får väl se.





Nu väntar jag bara på att mannen ska komma hem med den stora sonen som han hämtat på Siesta festivalen sen ska jag sova.

Natti Natti!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0