Sjuk...

Ingen uppdatering här på ett tag!!

Beror på att jag varit sjuk.
Förra lördagen efter jobbet så fick jag hög feber, ont i huvud och nacke.
Jag sov bort två nätter och två dagar med endast intag av vätska och Alvedon.
På måndags eftermiddagen åkte jag upp till vårdcentralen och där ifrån blev jag sedan skickad till Infektion på CSK.
Där blev jag inlagd med MASSOR av provtagning och dropp (behövde vätska)!
De tog ryggmärgsprov, prover i näsan och mängder med blodprov. Men hittade INGENTING.
Dagen efter fick jag åka hem igen, febern steg till över 39 igen och jag bara låg.
På fredagen ringde jag Dr igen och fick då åka in igen för röntgen av hjärna och kärl.
Bilderna visade ingenting konstigt.
Suck!!!
Nu har det gått en vecka till och febern har sjunkit till 37,5-38, jag mår bättre men är helt orkeslös.
Mat finns inte, har INGEN aptit alls :-(
Äter det jag tycker är gott men bara kallt, frukt, flingor med mjölk och liknande.
Nu ska jag ha semester...
Då vill jag vara frisk och orka göra det jag vill!!!
Nu har jag gnällt klart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0