Söndag i Småland...

I dag har vi varit hos svärföräldrarna i Moheda.
Massor med god mat och fika som vanligt!!
Vi tog en tur ut till Östregård som ligger bara en liten bit från deras. Det är en superstor loppis där jag hittat en hel del genom åren.
I dag hittade jag bara en spann som jag ska plantera i (visar bild en annan gång).
Den store sonen köpte en GB glass gubbe som han ska ha på sitt rum...
Ja, vad säger man?!
Han tycker det är kul med inredning... undrar vem han fått stilen från?

Vi var egentligen ute efter glasskålar men då "farmor" varit några gånger på denna loppis så blev hon överlycklig över att vi lättade lite i hennes gömmor.
Det blev en hel del skålar kan jag säga!!

När vi kommit tillbaka och ätit middag skulle älskade Maja guida oss runt i hembygdsparkens sagospår.
Hon kan liksom det utantill ;-)
Supermysigt!!

Nu är vi hemma igen.
TACK SNÄLLA Farmor & Farfar för en superdag!!
Och GRATTIS på bröllopsdag och födelsedagar!!

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0