Ystad...

Förra helgen rullade vi iväg med vår husvagn igen. (ett år sen sist)

Gick lite trögt i början då jag körde de första fyra milen med handbromsen dragen på vagnen...
Doftade INTE wunderbaum!!

När vi kom fram hade kylskåpsdörren öppnat sig och min stora burk (1,5 l) med romsås som vi skulle äta till den rökta laxen på kvällen. Låg upp o ner på mattan...
Ja, ja men efter det var allt bara KANON!!

Sällskapet (Tack Fam J.), shopping på stan, Wallandermuseet, motionsspåret, fiske, maten... Ja, ALLT!!

Skulle absolut kunna tänka mig att åka dit igen!

På söndagen var det morsdag.
Och jag fick en superfin egenplockad bukett av min "lille" son. (se bild)

Det var lite från vår helgutflykt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0