Final...

Lördags kväll, melodifestivalsfinal på tv och HELA familjen samlad!
Bordet fyllt med gott o jag njuter!

Har jobbat idag och var sedan på en fika hos goa LJ!
Jobbar i morgon med, sedan har jag två lediga dagar.
På måndag blir det komp för kvalitétstid
med minsta sonen som har studiedag. Vi ska fixa till hans rum och han har bestämt att vi ska till Ikea för att kika på lite nytt till hans rum.
Ja, varför inte!?
Mitt senaste projekt är ju avklarat så nu tar vi tag i något nytt ;-)
Projektet jag syftar på är trappan som slipats och målats.
Så här blev den:




Kommentarer
Postat av: Helena

Ojojoj vilken fin trappa ni har !! Jättefin! Bra jobbat Petra! Kram!!!!!!!

2012-03-11 @ 18:16:06
Postat av: Peppe

Tack Helena!

Jag är nöjd.

Men himmel vad ALLT syns i den nu!!

Måste torka av den minst varannan dag.

Men det kan det vara värt ;-)

Hoppas att allt är bra med Er!!

Kram

2012-03-11 @ 19:03:58
URL: http://jalkling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0