Klart!!!

Så när som på sängben, hänga upp det nymålade sängbordet, ta bort bokhyllan och sätta in ett sideboard.
(fler bilder kommer när det är helt klart)
Har letat efter ett sideboard men inte hittat något. Så säger Joel ikväll att han inte vill ha sitt kvar för att det är för trångt på rummet.
Han har ju ofta kompisar som sover över så det hade kanske varit skönt med lite mer plats.
Jag blev glad för då slipper jag leta mer... Får höra vad "chefen" säger, om det duger med storebrors gamla.
Han sover just nu i sitt nymålade rum i sin säng utan ben.
Innan han somnade förklarade han för mig att jag var DEN BÄSTA MAMMAN HAN NÅGONSIN HAFT!! Ha ha ha...
Min älskade unge!!

I morgon är det dax för jobb igen.
Trädgårdsmöblerna väller in och en massa flyttningar och dekoration står på schemat. Alltid lika kul när det kommer nytt!!

Nu är det dax för att nana så jag orkar upp i morgon när klockan ringer.

Ha en fortsatt bra kväll/natt!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0