Alla Hjärtans Dag...

Hoppas att alla har haft en mysig, trevlig och najs Alla Hjärtans Dag!
Min började så där...
TRÖTT och på ett jävla tråkigt humör!!
 
Lååång dag på jobbet och sedan en urladdning på gymmet och SEN kändes allting mycket lättare!
Jobbar i morgon igen sen är jag ledig helgen!!
Tror att jag ska starta dagen i morgon med ett pass på gymmet och hoppas på att dagen börjar bättre då än idag!
 
Som jag skrivit innan så ska jag o mannen gå på Yoga.
Totte var där i tisdags (när jag var ute o svirade med kollegorna på Stand Up) och fick då reda på att man skulle ha egen matta med sig...
Så en sådan fick jag av honom idag på Alla Hjärtans Dag! 
 
Tack!!
 
En VIT!!! (vad annars ;-))
Han tyckte att Yogan var super så det ska bli spännande nästa tisdag.
Nu har jag missat två av två pass pga möbelmässa och Stand up så nu gäller det att ta igen det jag missat.
 
Stand upen var något alldeles, alldeles UNDERBAR!!
Jag har varit på ganska många men den här slog ALLT!!
Tokskrattade så jag hade ont i magen i stort sett hela tiden.
Kändes i käkarna som när man gjort en större lagning hos tandläkaren... ehh...ja, alltså...öm i käkarna.
Så vill ni förlänga livet med ett gott skratt kan jag varmt rekommendera en kväll på SNACK i Hässleholm, restaurang Farozon.
 
Nu är det dax för mig att släcka ner och sova så att jag orkar upp tidigt i morgon.
Sov så gott allihop!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0