Ledig dag...

Åh, så slö jag har varit idag!
Tvättat några maskiner tvätt, städat av golven här nere, handlat, lagat mat annars bara tagit det superlugnt.
Precis vad jag behövde idag!
Ska jobba den här helgen också sen är jag ledig måndag och tisdag. Ska visst ut på något "gallaj" med mina pojkar på måndag.
Har inte en susning om vad de hittat på, SPÄNNANDE!!

Nu har vi precis plockat undan efter kvällsmaten och ska bara låta maten sjunka undan sen har mannen bestämt att vi ska ut o springa en mil...hm... Undrar hur det ska gå? Känns som en evighet sedan jag sprang längre distans. Har bara sprungit på mitt löpband nere i källaren.
Vi får väl se ;-)
Ha en fortsatt underbar fredagskväll!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0