Min lediga dag...

Jag tog mig in till Kristianstad för att kolla ljusstakarna...
Meeen gick till fel blomsteraffär! (va bombis på att det var den, men den rätta låg utanför city)
Får bli en ny tur en annan dag eller kanske ännu roligare en till Öland så kan jag köpa dem på plats!
Då kan man ju ta med husvagnen och ta en campingtur samtidigt, he, he, he... ;-)
Undrar vilka jag får med mig?
 
Med mig hem fick jag en ny blus, en svart tröja och knappar till mitt stickprojekt.
(Visar när det är klart)
 
I kväll har jag varit på gymmet igen, kan kännas lite trögt att ta sig dit. 
Men när jag väl är där så har jag svårt att gå hem.
I morgon blir det vila för kroppen och arbete igen.
 
Mormor o morfar kände sig piggare när jag ringde dem i kväll, så det blir Grillbuffé på fredag!
Så kul!!
Inte allt för ofta vi träffas allihop på mammas sida!
Alla kunde komma så vi blir 27 pers.
 
Nu får det bli sängen så jag orkar arbeta i morgon.
 
Ha en fortsatt skön måndagskväll!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0