Oj...

Blev en supertuff dag för huvudet!!!
Suttit i möten hela eftermiddagen med tuffa beslut!!

Varit på gymmet i kväll för att försöka rensa skallen men det gick inte helt bra...
Väldigt mycket som snurrar och ätit för dåligt ingen bra kombination!

I morgon är jag ledig och då kommer sotaren och jag ska ÄNTLIGEN till frissan!
Har en jätte utväxt som jag tänkte skulle vara kul o fixa till innan man ska upp till huvudstaden igen nästa vecka.
Då är det dax för möbelmässan.
TJOHO... vilket kul jobb jag har!!
Älskar att strosa runt o titta på alla nyheter.
Ska försöka fotografera mer denna gången än vad jag gjorde på Formex.
Har inte gjort något inlägg för jag tyckte inte att jag hade några bra bilder.

Nu får det bli sängen för sotaren kommer tidigt!

Natti natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0