Sakta men säkert...

Det blev milen i kväll!! Den första för i år 2013!
Sprang den på 1h och 39sek och jag är nöjd!
Hade det inte varit för de hemska backarna i mitten så hade tiden varit ännu bättre ;-)
 
I går lärde jag mig att lägga in bilder i olika mappar på skrivbordet och idag har jag lärt mig att föra över bilder från mobilen till datorn och även förminska dem så att jag kan använda dem här på bloggen.
Min "årskrönika" är snart klar men tar ett litet tag till innan den är helt färdig.
Blir roligare och roligare ju mer man lär sig. 
Hoppas kunna lägga till skrivaren och lite program också men en sak i taget ;-)
Nu måste jag krypa ner i sängen för i morgon ska jag jobba!
 
Ha en fortsatt bra fredagskväll/natt!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo.B

Härligt vännen♡♡

Svar: Tack, Lollo!! <3
jalkling.blogg.se

2013-01-05 @ 19:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0