TACK...

Alla underbara vänner o bekanta som grattat mig idag!!
Jag är helt överväldigad!!
 
Dagen började med väckning kl 07.00 och utanför fönstret smällde Elias av två raketer!
Kl.08.00 va det avfärd mot oviss destination...
Fick ett sms med vad jag skulle packa - träningskläder, badkläder, necessär och rena underkläder.
 
Hamnade i Halmstad på Tylösand och där fick jag ansiktsbehandling, spa, lunch, gym och en helt UNDERBAR dag ihop med mina pojkar!! 
 
 
Vi körde hem kl 16.00 för att möta upp familjen hemma.
Det blev smörgåstårta och chokladpudding MUMS!!
 
Nu sitter jag här i min fåtölj och njuter av ALLA blommor och presenter jag fått idag.
 
Som sagt 
 
ALLA underbara för att min dag blev helt fantastisk!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0