Upps...

Jaha, då var helgen över igen...
Sanslöst vad tiden går snabbt!
I går tog jag ett städtag här hemma och va sedan ute o gick en lång runda med Twix o Joel.
Fick tummarna ur o fixade en klipptid till mig.
Sedan ordnade jag lite med morfars födelsedag som är nästa fredag. 
Han fyller 85 år och jag hade tänkt att vi skulle överraska honom med restaurangbesök hela drösen (27 pers på mammas sida).
Nu mår de (mormor o morfar) inte så bra (superförkylda) så vi får se i morgon om det blir något.
Har preliminärbokat Grillbuffe´ på Österslöv Bykrog.
Hoppas att de piggar på sig!
 
Sent i går stack jag ner till gymmet och gjorde av med 2 timmar där. Sååå... SKÖNT!!
 
Startade dagen idag på gymmet med ytterligare ett pass.
Måste ta tag i mig själv o komma upp på mornarna för att träna istället för på kvällarna.
Hinner ju inte med något annat än att jobba & träna annars.
Sen är det så skönt att ha det gjort.
 
Efter träningen stack jag o handlade.
Hade en inplanerad middag med lillebror o Anna och inte allt för mycket i kylskåpet...
Vi har bestämt att våra träffar ska vara enkla och bara till för att träffas och få något i magen.
Så, det blev spagetti med köttfärssås, riven parmesan, rårivna morötter och Aioli.
Till efterrätt rabarberpaj med vaniljsås.
Alldeles för mätta tog vi oss ut en runda och gick ner till gymmet för att lillebror skulle titta.
Det blir nog så att han också skaffar kort där så att vi kan börja träna ihop.
Mysigt med lite syskontid ihop!
 
Jag är ledig i morgon också och tänkte att jag skulle ta mig in till Kristianstad för att shoppa lite.
Ska gå inom en blomsterbutik som jag vet säljer Paradisverkstans produkter (fick reda på det på Formex).
För att se om de skulle vilja ta hem ljusstakar som jag velat ha sen Ernst hade dem i sitt "Sommar med Ernst".
 
 
Bara älskar dem!! 
Visst är de fina!?
Ska även se om jag hittar något nytt till garderoben... 
Får väl se vad jag känner för i morgon!
 
Ha nu en fortsatt bra söndagskväll!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0