Nu är det dags igen...

I dag är jag ledig.
Mannen jobbar hemifrån och jag försöker göra så lite väsen ifrån mig som möjligt...
Det är inte lunch ännu men jag har redan hunnit med massor.
 
Kände lite kill i halsen när jag vaknade och tänkte NEJ!!! inte förkylning. 
Det har jag verkligen INTE tid eller lust med. (Jag ska ju hålla mitt första pass i morgon) ;-)
Tog en promenad med hunden runt sjön och upptäckte då anledningen till halskillet.
Nu är det dags igen för pollensäsongen!
 
 
Som jag skrivit tidigare så kom jag i kontakt med Irene Hultqvist för ett par år sedan.
Och hon berättade då om sin son som var allergisk och hur hon upptäckte att frånvaron av E330 i mat åt honom gjorde att han slapp symptomen av sin allergi.
Detta testade jag (min bror och flera av mina vänner) och det FUNKAR!!
Jag har inte medicinerat sedan jag fick Irenes tips!
Tänk, jag som inte kunnat vistas utomhus på hela våren tidigare kan promenera, springa och vara ute precis som alla andra icke allergiker.
 
TACK än en gång Irene för ditt mastodontarbete med detta!!
 
Är ni intresserade så gå in på Facebook 
eller hemsidan och läs!
 
Det funkar på mig och många andra så har du allergi och mår dåligt av det så har du inget att förlora TESTA att utesluta E330.
Jobbigt i början innan man kommit in i vad man ska undvika men du är snabbt inne i det.
 
Tack för en medicinfri vår!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0