Dag 2

I dag har jag varit ledig!
Tog en tur till Växthuset och inhandlade jord och lavendel. 
Strosade runt och tittade på alla underbara växter/blommor och blev hur sugen som helst på att köpa massor men NOPP!! Nu måste detta projektet göras klart innan nästa startas upp.
Sedan har jag hunnit sätta kantstenarna som gräns mellan rabarberna och den kommande singeln och 5 m metallkant mellan lavendeln o singel. 
Fixade till de flesta (hann inte med riktigt alla) lavendelplantorna med att plocka bort alla döda kvistar, plocka bort ga löv och ge dem ny jord.
När jag är klar med de sista lavendelplantorna är det duken som skall ut. Hoppas att jag hinner det snart!
 
I kväll ser bygget ut så här
 
 
 
I morgon när vi kommer hem från jobbet så är blocken på plats.
Kan inte riktigt fatta att det verkligen är på G. Så länge vi har pratat om detta!
Tänk va härligt att kunna gå ut o sätta sig!
 
Nej, nu är jag supertrött!
Har haft Boxpass i stan i kväll där jag körde två nya låtar.
Det gick super (missade inte en enda gång)! ;-)
Men nu skriker kudden på mig, så natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0