Och när det är färdigsnickrat...

Snart är det dax att möblera vårt nya uterum!
Jag har fått ge med mig den här gången (hör inte till vanligheten).
Men det ska nog bli bra ändå ;-) Vi kommer att behålla bordet vi köpte för två år sedan med stolarna till.
Det är superfint men jag hade tänkt mig en annan stil...
Till detta ska vi ha en (STOR) soffa.
 
För ett tag sedan var mannen inne på jobbet och vi kollade runt bland utemöblerna och då insåg vi vilket STORT uterum vi håller på att bygga...
Jag som va rädd för att det skulle bli trångt med möblerna som vi tänkt oss men hjälp, vi kommer att få sitta o ropa till varandra. (kanske inte riktigt, men det lät roligt).
 
Vi har köpt en hörnsoffa med en tresits på ena sidan och en tresits med divan på andra.
Bordet till soffan ska bli egentillverkat (vägrar glasbord, där går gränsen!).
Det ska tillverkas av en lastpall, hjul och en plåt på toppen.
Som det här ungerfär: 
 
 
eller det här...
 
 
Fast med plåt på toppen så klart.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0