Höst...

Än en gång har jag ballat ur med min blogg...
Men sådan är jag!
Den här bloggen är till för mig att dokumentera mitt och familjens liv (dock ej allt för detaljerat).
Jag vill inte sluta blogga för jag älskar att titta tillbaka och se hur grabbarna växt, vilka resor vi gjort och allt vi gjort med huset.
Men jag skriver bara när jag känner för det!
 
I dag har jag varit ledig.
Startade dagen på gymmet med mamma och tog sedan en promenad med Twix i en underbar höstsol.

 
Har plockat och städat lite här hemma OCH fått tillbaka lite inspiration för att fixa till lite här hemma. 
Så brukar det också bli, att när vi har gjort något större här hemma (i sommar - altanen) så tappar jag lusten för att fixa ett tag.
 
Berättade för mannen att jag var sugen på nya mattor, lampor m.m. till köket men (smålänning som han är) han tyckte att det var bra som det är...
Vi får väl se ;-)
Har länge tittat på en trasmatta på jobbet och i morgon ska jag nog ta med mig en hem för att se vad han säger.
Han brukar inte vara så svårövertalad.
Vi har väldigt lika smak så om jag gillar det så brukar han också göra det!
Men det får vi se i morgon!
Ha en fortsatt underbar kväll!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åhhh vad jag längtat att få läsa nytt från dig.
Puss o Kram

Svar: <3 Lollo! <3
jalkling.blogg.se

2013-10-26 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0