OJ, vad det blåser...

I eftermiddags drog stormen Simone in och det var inte utan att vi var nervösa på jobbet om vi skulle kunna ta oss hem eller inte.
Ett och annat träd låg längs vägkanten men värre var det inte vid 18.30-tiden.
Blev nog betydligt tuffare senare.
Vår stackars granne som kämpat med sin uteplats i ett par år får tyvärr börja om till nästa år...
Allt ligger platt till marken.
 
I morgon ska jag vara hemma med grabbarna som har höstlov.
De har bestämt att vi ska till Väla. Hoppas att vägarna är ok tills dess!!
Ska bli mysigt!!
Önskar att jag hittar massor med roligt att handla!
 
Nu ska jag dra filten om mig och titta på en film.
Ha en fortsatt mysig (blåsig) måndagskväll!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0