Ledig lördag...

I dag har jag varit ledig.
Mannen o pappa har börjat sätta upp skivor på väggarna uppe på kontoret. 

Jag o lille sonen har bakat choklad muffins med nutella i... (inget jag behövde ha i skafferiet med mitt sockersug!!)

Jag har tränat på mitt nya pass.
Vi är ett gäng tjejer som startar upp en ny förening på måndag.
Ska bli så himla kul!

Sedan jag skrev sist så har mormor fyllt 85 år och henne firade vi med att gå ut o äta.
Vi lyckades få ihop 24/27 familjemedlemmar till restaurangen.
Mysigt att träffas!! Tyvärr händer det allt för sällan!

I tisdags var det min "tur" att fylla år.
Min dag spenderade jag i frisörstolen. Vilket var helt underbart och välbehövligt!!
Sedan fixade jag lite mat för att fira tillsammans med mor, far, bror o svägerska på kvällen. (och mina egna grabbar så klart).

Något annat vi har hunnit med är att fixa Joels rum (igen).
Jag vet INTE var han fått inspirationen från...
Han fick välja precis så som han ville ha det...
Förra gången vi fixade så valde han en vägg svart. Se HÄR!
Denna gången målade han över denna...
 
 
Han målade själv och valde även möblerna och mattan själv.

 
Jag tycker att han har VÄLDIGT god smak ;-)
 
 
Han vill inte ha något på väggarna och inte heller på hyllorna!!
När jag frågade honom varför han då skulle ha hyllorna svarade han - Att jag måste ju kunna lägga ifrån mig nycklar o mobilen någonstans...
JAHA...
Kul att han är intresserad av att fixa!!

Ha en fortsatt underbar lördagskväll!

 





 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese Rother

Vad fint rummet blev! Hoppas att allt är bra :) kram

Svar: Tack Therese!
Här är allt bra! Med Er också hoppas jag!!
Joel är supernöjd med sitt helvita rum. (Undrar vart han fått kärleken till vitt ifrån?) ;-)
Kram
jalkling.blogg.se

2014-01-24 @ 21:44:24
URL: http://thereserother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0