Gott Nytt År!!

Oj!! 
Skorna jag beställde i förra inlägget är uppslitna och utbytta! Det säger väl hur ofta jag bloggar...
I morgon är det nyårsafton. 
2016 ligger härligt orört framför oss... 
2015 har varit ett bra år! 
Vi har hunnit med mycket här hemma. 
Kontoret är klart!




Förutom taklister o lite piff. 
Toan uppe, staket, fönstermålning m.m. är också gjort. 

Det har hänt mycket sista månaden!
Jag sa upp mig från möbelaffären efter 13 år den 6 nov efter att Eko Fjälkinge tog kontakt med mig o erbjöd mig en tjänst som Chef för Specialvaror. 
Jag arbetade min sista dag på möbelaffären den 2 dec. 
Den 3-4 dec va jag på den årliga resan till Ullared med Camilla. 
Sen började jag på Eko den 7:e dec, MITT i julruschen!!
Phuu, in i gröten!! MEN det är nog så man lär sig lättast! 
Nu har jag varit där i fyra veckor och det känns som om jag trivs bättre o bättre för varje dag!
Jag har MYCKET kvar att lära men det är bara kul!

Önskar ALLA ett Gott Nytt År!! 
❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0