Renoveringen fortsätter...

Sakta men säkert blir det mer o mer färdigt på ovanvåningen!
Lister till kontoret beställdes innan jul men när vi ringde o frågade vart de tagit vägen så hade beställningen kommit bort... 
MEN idag ringde de o sa att de var på plats!!
Så kanske att vi kan hämta hem dem på måndag och då fortsätta med det sista!
En skrivplats skall sättas upp längs med hela väggen på höger sida och bakom dörren ställs en säng med massor med kuddar som ungdomarna kan "hänga i".
Färgerna kommer gå i vitt (så klart), brun, beige och mässing.
 
 
 
 
Lampor som är inköpta på IKEA - 

 
 
I dag har jag varit hemma från jobbet med förkylning, feber o frossa.
OCH då brukar det bara sluta på ett vis...
Japp!! Nätshopping ;-)

Den här gången blev det träningskläder/väska/skor!

 
 
 
 
Förra söndagen hade jag mitt premiärpass med JMJ här i Vinslöv vilket var HUR KUL SOM HELST!!
Håller tummar o tår för att jag är så pass kry på söndag att jag kan köra!
Jag har även börjat på Yoga! ÄLSKAR DET!!
En underbar instruktör som heter Gilda Costa som får en att stanna upp och vara HÄR & NU!!

Gör en satsning på mig själv just nu!
Ska komma i form till Toughest som min kära make anmält mig till och får nu hjälp av en PT!
Så förkylningen kom verkligen INTE lämpligt!! 
Började precis känna att jag kommit in i rutinerna. Uppstigning 1 h tidigare än innan för att ta mig till gymmet. Minimum 12 000 steg / dag och sen varierande träning på de så som styrketräning, promenader, löpning, Yoga, cirkelträning och mitt eget pass.
Har även ändrat på kosten. 
Nyårsafton gick både jag o mannen med i en utmaning - Januari utan socker och det har vi snart fixat.
Dessutom har jag gjort en Detox för första gången i mitt liv och äter nu specialkost (utan mejeriprodukter o mjöl.
Har tappat närmare 6 kg och mår kanon (förutom förkylningen då)!

Nej, nu ska jag mysa ner mig i min fåtölj och fortsätta läsa min bok som jag håller på med.
Rörgast av Johan Teorin. 

Ha en fortsatt härlig lördagskväll!!

 
 

Kommentarer
Postat av: maria

hej
hittade din blogg här när jag letade efter vita fasader på nätet, blev nyfiken på vilken färgkod ni använt er av? vi ska måla huset, och letar efter en fin "vit" färg=)
Maila gärna mig på [email protected]

2015-05-23 @ 16:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0