Underbara Grekland...

Som jag berättade i höstas så var vår resa till Turkiet ingen höjdare!

Men det blev däremot vår resa till Rhodos nu i vår!!!

Mamma fyller jämt i höst och bjöd med oss dit (min familj, bror o Malin och pappa).
Vi hade två helt underbara veckor som bjöd på varmt, soligt väder (35 grader i skuggan),
god mat och trevligt sällskap.

Vi bodde på ett supermysigt lgh.hotell som heter Katia.
Trevlig personal och lagom stort.

Vi hyrde bil och såg lite av ön.
Jag följde med en dag och då åkte vi till "Den vita staden" Lindos.







Mina pojkar var inte sugna på att sitta i en bil så de begav sig till ett superstort
badland.

Jag har bara haft tre veckors semester men efter de här två så känns det helt ok!
Nu har jag laddat batterierna och kan kämpa hela hösten med flytt av butik m.m.



Tack älskade MAMMA för en underbar resa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahahaha! Bilden på Knut! Nu är vi hemma igen efter ett besök i Sörby:) Kram kram

2009-07-29 @ 00:02:21
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0